Helvete.

Har äntligen orkat fixa lite med bloggdesignen och fixat en ny header (tog mig sådär ett år) är långt ifrån nöjd dock, slängde bara ihop något lite snabbt när jag kom på hur groteskt ful min blogg var, måste hinna skriva om hållbar utveckling innan det är dags att sova.
Måste även göra mina individuella val och välja valbara kurser, BRA att jag sätter mig med det kvällen innan lappen ska vara inlämnad, ASBRA. Har typ 10321093810 frågor och jag fattar verkligen ingenting. Kan inte ens välja hälften av det jag vill välja för att ingen jävla kurs passar med schemat jävla fittmåg. Så kan inte ens få med de kurser jag vill läsa genom utökat program för att allt ligger typ samtidigt. DÖR, allt jag vill läsa ligger i typ trean, men hittar inte en enda kurs som jag vill läsa på vårterminen i tvåan. VÄRT! Avlider lite smått nu.
Känner mig lite sådär just nu.
Är ungefär lika snygg nu när jag är sjuk också.

BTW, credz till den som löser ekvationen i headern först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0