Gnite MF

Tja, slutade elva idag, det var asskönt. Egentligen skulle jag ha håltimme mellan 9.45 och 14.30, men vi snackade lite med bildläraren vår och det slutade med att vi fick sluta 11, awesome. Så vi drog till Angelica och chillade, käkade chips och grejer, hehe. Drog hem vid halv sju eller något och nu ligger jag här nyduschad och mätt.

Måste egentligen verkligen, verkligen, verkligen, verkligen plugga, men är så extremt trött att jag inte vet ifall jag klarar av att göra det nu. Får väl försöka skriva lite grand nu i alla fall. Har tenta i matte på fredag så måste plugga inför det imorgon, dvs. att jag måste skriva klart om hållbar utveckling idag egentligen, men kommer aldrig att gå, såatteh, får se hur det går. Kommer somna... Kanske drar en powernap eller något innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0