Garden, itsu no hi ka wa deaeru to negatta.

Detta var en av de första livevideorna jag började riktigt älska med Dir en Grey och än idag blir jag tårögd och får rysningar genom hela kroppen när jag kollar på den. Haha, fyfan, lite fjollig är jag, men seriöst, vem blir inte rörd av den?

Träffade Angelica en stund förut, chillade hos henne typ. Sedan kom jag återigen att tänka på hur festligt det skulle vara ifall det blev en riktig jävla översvämning i trollhättan eftersom att det finns så jävla mycket snö som nu smälter plus att det regnar. Skulle lätt glida runt på på luftmadrass och paddla till björndalen. Hahah.

Btw, jag är så jävla överlycklig när jag hörde att jag inte har någon skola imorgon pga. vädret eller något, började nästan grina av glädje när jag hörde det... Alltså, jag har varit lite känslig de senaste dagarna, hahaha, känner mig som ett pmsbarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0