fmwlkemwlehelvetefittslynanegerffwekl

Gah, jag dör.
Var på resecentrum typ sju minuter innan bussen skulle gå, sedan insåg jag att jag glömt min mobil hemma, så fick gå hem och hämta den. Sedan insåg jag att jag kanske skulle hinna till bussen i alla fall ifall jag skyndade mig till torget, vilket jag gjorde och jag hann men grejen var att jag fick springa på torget och var typ en sekund ifrån att missa den vilket kändes asjobbigt. Heh.

Nu sitter jag och har datorkunskap men jag är den enda som är klar med allting så jag får sitta och chilla. Tråkigt som in i helvete då jag bara vill att lektionen ska ta slut så att jag kan köpa kaffe och ta en cigg. Bläh, detta är ingen bra dag. Trött som fan för att jag somnade inte förrän runt fem på morgonen och jag mår allmänt dåligt.

Jag gillar att klaga på min blogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0