Dudes.

Hej, hej mina kära bloggläsare, hoppas ni har har det bra och inte lider allt för mycket av vädret vi har!
Haha, nej, who am I kidding, jag bryr mig inte om er. Förutom några, men de ser jag inte som bloggläsare utan som kompisar, såatteh.

Igår blev nice i alla fall, drog hem till Cornelia och såg Blades of Glory samt Tjenare Kungen med nice folk. Btw, stort grattis till Cornelia som fyllde 17 år igår. Ikväll blir det "gött häng" hos Meijer som är ensam hemma, så vi chillar där. Innan dess ska jag och Jesper dra i Göteborg för att han ska kolla förstärkare. Så det ser ut att bli en bra dag!

Btw, måste sluta vakna så tidigt, haha, nej men det känns konstigt att vakna vid 10 när det är lov. 
Over and out!
Hahahahaha, sådär kommer jag att bli någon gång i
mitt liv, när jag blir äldre och har tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0