Dog

Idag hade jag en nära-döden-upplevelse, okej, det kanske jag inte hade... Men det kändes som jag skulle dö och jag svimmade nästan. Mitt hjärta gick upp i maxpuls utan anledning, började skaka, kunde knappt andas och det svartnade framför ögonen, mycket spännande, inte. Så lämnade engelskalektionen en stund, skolsyster var inte ens på skolan så fick sitta i korridoren tills det gick över, VÄRT. Inte. MÅG ÄGER!!!!11one, inte. 

Vi slutade i alla fall rätt tidigt, sedan när jag kom hem hände precis samma sak igen, det var lite jobbigt, men nu har jag vilat och så (lyckades inte somna though för att Jesper ringde precis när jag höll på att somna och sedan blev jag pigg), mår lika bra som innan nu. Förutom att jag är sjukt sur över att söndagens fest kanske blir inställd på grund av den jävla snön, värt. Blir så jävla arg

Ikväll kanske det blir M15 eller något, ingen aning to be honest, får väl se vad sin händer, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0