År

Jag saknar dig, men jag kommer inte göra det länge till.
När jag inte vet vem jag är vill jag fråga vem du vill att jag ska vara
Jag vågar inte, jag ligger och tänker, jag ligger och tror, jag hoppas.
Ibland vet jag inte vad jag håller på med.
Jag plågar mig själv med tankar och minnen, men jag vågar inte släppa
Jag är rädd, vill inte släppa den delen av mig själv,
jag är rädd, för hålet som kommer att uppstå,
Jag är rädd för vad som kommer att försöka fylla det.

Så jag tänker, jag hoppas och jag drömmer om att du är rädd,
Om att du ligger och tänker, tror, hoppas och drömmer.
För att jag vill, jag vill, jag vill, jag vill och jag vill.
Det gör ont i mig, att veta att jag inte definieras som perfekt i dina ögon.
Det gör ont i mig, att inte veta vad som är fel, vem jag är och vem jag ska bli.
För det är väl perfektion vi alla strävar efter? Jag kan inte nöja mig, med att bara vara bra.
Vi kan inte nöja oss med att vara just oss, vi är aldrig nöjda.
Det ska vara perfekt, jag ska vara perfekt, vi ska vara perfekta.
Hand i hand som i en dålig film, utan ett enda fel ska vi stå.
När jag inte vet vem jag är vill jag fråga vem du vill att jag ska vara
Jag vågar inte, jag ligger och tänker, jag ligger och tror, jag hoppas.
Ibland vet jag inte vad jag håller på med.
Jag plågar mig själv med tankar och minnen, men jag vågar inte släppa
Jag är rädd, vill inte släppa den delen av mig själv,
Jag är rädd, för hålet som kommer att uppstå,
Jag är rädd för vad som kommer att försöka fylla det.
Så jag tänker, jag hoppas och jag drömmer om att du är rädd,
Om att du ligger och tänker, tror, hoppas och drömmer.
För att jag vill, jag vill, jag vill, jag vill och jag vill.
Det gör ont i mig, att veta att jag inte definieras som perfekt i dina ögon.
Det gör ont i mig, att inte veta vad som är fel, vem jag är och vem jag ska bli.
För det är väl perfektion vi alla strävar efter? Jag kan inte nöja mig, med att bara vara bra.
Vi kan inte nöja oss med att vara just oss, vi är aldrig nöjda.
Det ska vara perfekt, jag ska vara perfekt, vi ska vara perfekta.
Jag är perfekt - Du har bara inte förstått det än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0