Whine

Mitt humör under en timme:
  1. Är smått lättroad
  2. Gråter av skratt
  3. Min huvudvärk blir värre och jag slutar vara lättroad
  4. Blir bitter, surar lite
  5. Blir lite gladare och älskar livet en liten stund
  6. Jag börjar tänka på en sak och får ångest
  7. Inser att ångest är bullshit och hatar lite istället
  8. Hamnar i ett stadium där jag inte tycker speciellt mycket alls, läser lite, chillar
  9. Får ont i halsen, inser hur opassande det är att bli sjuk just nu
  10. Blir arg igen
Har fastnat lite på stadiet där jag är arg, vill verkligen inte bli sjuk, jag vill verkligen sova just nu och jag vill verkligen inte gå till skolan imorgon. Verkligen, verkligen inte.

Kommentarer
Postat av: Frida

DU bored äta med vitlök, för imunförsvarets skull! :)

2010-12-03 @ 09:39:33
URL: http://soulmeetsbody.devote.se
Postat av: Maja

Håller tummarna att du inte blir sjuk=)

2010-12-03 @ 10:05:32
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0