Float on

Vaknade vid sju-tiden imorse av att mitt knä gjorde så ont att jag nästan började lipa. Haha. Kunde inte röra det men det gjorde ont att ha det still också. Kom på att jag hade ramlat igår och under natten så hade det svullnat något enormt så det såg ut som att jag hade två knäskålar, haha, har knappt kunnat gå. Trodde att någonting var brutet först, men eh... Det är det nog inte. Kul att gå till skolan imorgon och halta! Verkligen. Säh.

Egentligen borde jag plugga matte nu, men för det krävs koncentration och det funkar inte riktigt nu, då min hjärna är fullt av en massa annat som hindrar mig från att tänka på sådant jag borde tänka på. Jävla skit.

Irritationen som uppstår när man inser att en person som man en gång respekterade är mer dum i huvudet än vad man trodde var mänskligt är inte att leka med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0