Skön-t.

Finns inte ord som kan beskriva hur oerhört skönt det är att ha lov nu. Har varit så sjukt skoltrött det senaste... Trött överlag. Vaknade upp imorse och var jätteförkyld, min hals var åt helvete och jag lät som en crackhora. Allt är västtrafiks fel, som får mig att vänta i evigheter på bussar som inte kommer när det är -15 grader ute. Kul liv. 

Längtar tills jag somnar, det ska bli skönt. Väldigt skönt.

http://www.nytimes.com/2007/07/09/world/asia/09iht-korea.4.6569853.html?pagewanted=1&_r=1
Bra artikel förövrigt. Om en Nordkorean som flytt från ett av deras arbetsläger. Mitt intresse för Nordkorea har ökat igen. Oerhört fascinerande land faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0