Rubrik






Var på mellandagsrean i Göteborg igår och köpte kläder. Först hade jag inte ens tänkt att nämna det på bloggen, men sedan så satt jag och kollade lite gamla inlägg och insåg att jag laddat upp bilder varje år på vad jag köpt, så ja, varför inte. Lite "dagens-outfit-fjortisbloggerska"-varning på detta men whatever. Coolt med cambilder! 

Det var trevligt att få köpt nya kläder men det var äckligt mycket folk, äckligt långa köer, hade bara sovit 40 minuter och inte ätit. Fast hade ganska trevligt ändå. Var bitter över att det aldrig fanns kläder i rätt storlekar, speciellt på jeans... Fick köpt ett par jeans till slut, som redan efter att jag bara burit dem en halvtimme eller så har töjt ut sig en storlek, blir arg. Kommer aldrig att hitta ett par tighta jeans... Aldrig. För att jeans som är tighta på mina ben passar inte i midjan. 

Om jag får studiebidraget kommer jag troligtvis att åka tillbaka till Göteborg och köpa ännu mer kläder, hehe.

Kommentarer
Postat av: *asg*

gillar skjortan. i vilken tjejaffär har du hittat den?

2010-12-28 @ 23:52:39
URL: http://asgeirsdotttir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0