När man går till skolan för att få någonting gjort, så får man inte det ;PPpPPppP

Tror aldrig att jag behövt ett lov så mycket som nu. Jag är så sliten att jag inte vill visa mig i skolan, men jag kommer hit ändå för att få saker gjort, men så får jag inte det. För att jag orkar inte. Funderar på att gå hem nu... och inte komma tillbaka förrän efter lovet... Tre muntliga redovisningar känns inte så lockande. Men man kommer inte ifrån saker bara för att man skjuter fram det... Har jag lärt mig... Så man kan lika gärna bara göra det.

Men imorgon tänker jag fan vara hemma, har ändå bara en lektion. Det orkar jag ju verkligen inte.

Gillar att jag ligger efter i grafen men istället för att göra någonting sitter jag och lyssnar på musik samt slösurfar lite. Jag orkar inte. Jag orkar verkligen inte. Är så skoltrött... och trött i allmänhet att jag vet inte vad jag ska göra av mig själv.

Kommentarer
Postat av: *asg*

ät piggelin, då blir man pigg. eller så börjar man frysa... du får välja själv

2010-12-15 @ 14:48:26
URL: http://asgeirsdotttir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0