Kyla.

Om man nu ska tro på SMHI så ska det tydligen inte snöa tre decimeter idag som det tidigare var sagt, yr.no säger samma sak och de brukar i alla fall ha rätt lite oftare. Känns oerhört skönt, även om det inte kommer vara speciellt gött ute de närmsta dagarna...



Kommer troligtvis ligga hemma så mycket jag orkar. Vill inte frysa mer. Ligger i min säng, hostar, nyser, fryser och dör av värme på samma gång. Orkar inte, önskar att jag hade en grymt immunförsvar så att jag kunde slippa sånt här. Önskar även att jag var supervarmblodig så att jag inte skulle frysa lika lätt. Man kanske skulle ta och bli tjock eller något. Lite underhudsfett kanske skulle värma. 

Hatar alla som är utomlands nu. Som inte är solidariska nog att lida med oss andra... Haha, inte för att jag skulle tacka nej till en resa mot värme... Men ändå. Blir arg. Ge mig pengar! Så att jag kan emigrera. 


Tänker vara vaken länge i natt, så att jag vaknar sent. Tycker inte om imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0