Godmorgon!

Det var alldeles för länge sedan jag åt eller sov... en dusch skulle också behövas, men vad ska jag prioritera? Det är det som är den största frågan i mitt liv just nu!

Natten spenderades hos Michelle i det lilla sektsamhället Skogshöjden, det blev Rayman - Super Mario - South Park - Donkey Kong - Hipp hipp - Nattpromenad (runt sju på morgonen) med Pontus vilket inkluderade kisspaus i ett dagis - Frysa - Family Guy - Morgon - Kaffe - Donkey Kong - Buss hem.

Faktiskt roligaste nyktra kvällen på ett tag, jag gillart! Speciellt eftersom att natthumor och jag är bästa vänner. 

Nu är jag helt slut, så att jag tror att jag väljer sova först sedan duscha och därefter äta! Ifall jag kan somna då, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0