Dörren är till vänster.

Lucia.
En högtid som får män att springa runt med vita klänningar och lite guldstjärnor. Väldigt bögigt. En högtid som tvingar mig sitta i aulan och bevittna det här, där man inte får skratta... och ja, jag är ju jag, så självklart skrattar jag. Haha. Nejmen, jag hatar lucia, precis som alla andra "högtider", särskilt dem med religiöst ursprung. Fast kan ju inte klaga särskilt mycket egentligen, hade inte ens märkt av lucia ifall det inte hade varit för att vi har estet-musik på skolan. 

Det har varit en alldeles för lång dag, som början på en alldeles för lång vecka. Men så får det faktiskt vara precis innan lov. Även om jag är så trött att jag skulle kunna spy. 

Kaffe - plugga - duscha - plugga
Det vanliga med andra ord, under tiden jag är hemma i alla fall. Dock brukar pluggandet utebli och ersättas med övrig aktivitet framför datorn. 


Pontiak Johanzon – Gå Iväg
Bästa låten jag hört på oerhört länge.
Warning, will cause violent laughter which might lead to serious coughing and possibly death.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0