Crimewave

Igår var jag på Vänersborgsfestivalen... När vi kom dit märkte vi självklart att det var 18-årsgräns till scenen och det där vi hade tänkt att se Division of Laura Lee, hehe. Men efter några timmars chillande kom vi in i alla fall. Vid den tidpunkten mådde jag så dåligt att jag trodde att jag skulle svimma. Men var fast besluten i att stanna kvar till när DoLL skulle spela bara så att jag skulle kunna mobba Jesper. Så där satt vi med våra öldrickande ganska fulla vänner och fördrev tiden lite. Det fula är väl att när de äntligen började spela var vi var tvungna att dra efter bara 4-5 låtar för att det inte gick några senare bussar. Fast det var kanske bra, mådde skit och det var nog den sämsta publik jag någonsin sett. Åkte hem och åt soppa i sängen istället. 

Idag vaknade jag redan vid tolv... Av mig själv. Det var helt otroligt, i och för sig var det bara för att jag var för sjuk för att somna om, men ändå. Så jag gick upp och duschade i drygt två timmar bara för att jag inte hade någonting annat att göra, nu sitter jag här och är hungrig. Ska nog ta och äta lite! Eller dricka lite kaffe, hehe :3

Haha, älskar hur jag alltid glömmer att ladda upp inlägg, skrev detta för drygt en timme sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0