Nobody can see us.

Hahahaha, alltså. 
Älskar hur grammatiskt inkorrekt det förra inlägget är, tänkte rätta det men kom på att det är ganska festligt som det är. Underhållande att se hur jag skriver när jag är stressad och försöker göra flera saker samtidigt. 

Det var brudkväll hos Towe idag, mysigt. Vi åt tacos och så, hehe. Älskar att det verkligen alltid spårar ur varje gång vi pratar om någonting. T ex när vi gick från att prata om ett uppskuret tält till att ha ett glory hole på ett tält där männen tror att de blir avsugna men istället är det en dammsugare, köttfärs och gummiträd från thailand. Haha, det var roligare än vad det låter kan jag lova... och det spårar verkligen ur till den nivån nästan varje gång vi pratar om någonting. Älskar det faktiskt.

För övrigt så vill jag verkligen, verkligen, verkligen, verkligen inte gå till skolan. Jag har inte ens en fungerande plattång, haha. Nej men, jag känner mig jätteäcklig för tillfället. Skulle behöva ett par veckors lov till... Verkligen. 

Nej... Nu ska jag städa mitt rum. För att jag kan inte se mitt golv och jag har ingenting bättre för mig, sedan jag ska jag träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0