Djupa ettor och nollor

Jag är ganska arg för tillfället, fast för en gångs skulle är det inte utan anledning... Helt plötsligt har jag hur mycket anledningar som helst till att vara arg. Som att jag blev smått blåst på pengar, vissa människor är dumma i huvudet (tänkte skriva ett blogginlägg med ett par exempel men jag orkade inte riktigt), jag kommer inte att hinna somna innan jag ska till Göteborg, skolan börjar jättesnart och en massa annat. Så jag sitter här och är arg och irriterad på det mesta. Mest på folk, alltså då menar jag inte folk som "uhuh, han sa att jag är ful han är dum i huvudet" utan bokstavligen folk som inte tänker. Som låter bli att tänka själva utan snor åsikter från någon annan de tycker är ball så att de kan se lite tuffa ut. Sure, många tonåringar och barn gör det, fine. Men vuxna människor? I stora mängder? Wow. Det är faktiskt nästan pinsamt att vara människa, majoriteten är så äckligt lättmanipulerade att man knappt kan tro det. Aja, nu ska jag inte babbla mer om det här eftersom att då känns det som att jag måste förklara mig. 

I alla fall så ska jag imorgon äntligen få träffa Angelica! Kick-ass!
Känns som att det var hur länge sedan som helst. Vi ska göra saker som vi alltid gör när vi träffas, alltså, åka till Göteborg, sedan hem till henne, gå till jätten, vara hemma hos henne, vara vakna och skratta åt saker som inte är roligt samt kunna ha seriösa diskussioner om saker som faktiskt är relevanta... och skratta åt andra människor.

Haha, jag somnade runt 11 igår... På morgonen, alltså då vissa typ äter lunch... Då somnade jag... Det var natt i mina ögon. Spenderade större delen av min morgon på balkongen, drack dock inget kaffe, insåg att jag faktiskt ville somna. Försökte dricka te, drack en klunk och insåg att te inte ger mig annat än kväljningar så sket i det.

07.04
"... istället för att i sina egna lågutvecklade homo sapien sapien-hjärnor lämna lite utrymme till en öppen reflektion istället för att automatiskt utgå ifrån att det som pågår är det som skulle vara mest intressant för individen i fråga, med varierande inflytande av logiska faktorer. De vet ingenting, vi betyder ingenting. Ifall jorden var universum skulle vi vara som ett sandkorn på botten av en av alla våra hav, inte ens det lustigt nog, utan snarare en neutron i just det där sandkornet."


Klockan var tidigt. Eller sent i mitt fall.
Har tråkigt lol. Är trött, sov bara två timmar. Förstår inte hur jag ska orka morgondagen. 
Espresso och överenergi?

Nu tänkte jag kolla på How I met your mother... Igen... Läste förut att han som spelar Barney ska skaffa barn med sin livskamrat av manligt kön. Ökar inte direkt mina chanser med honom. Barney är fan en riktig man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0