AAHHH!!! :@ eller vah?

Jag har så jävla tråkigt att det är inte sant. For real.
Jag ligger upp och ner, huvudet på golvet och kroppen i sängen. Har inte gjort någonting alls idag typ. Duschade i runt tre timmar, var ute på en promenad, druckit lite för mycket espresso och har pratat med Angelica i telefon.
Hahah, det är ganska ansträngande att skriva när datorn är upp och ner... Faktiskt. Man mår lite illa... 

Ingen jävla aning om vad jag ska göra nu... Träna lite... Chilla lite på internet... Uhhhhh... Har så tråkigt att jag kan spy. 

Jag vill handla kläder... Nu! Fast jag har inte så mycket pengar... En hel del av pengarna jag fick i födelsedagspresent är borta och jag måste ha till resten av månaden, uhuhu. Mamma vill inte ge mig pengar. Haha, jag låter grymt bortskämd men jag handlar kläder väldigt sällan... och så måste jag köpa en ny väska... och nya skor, för att mina skor gick sönder på emmabodas och jag lånar min moders nu. 

NEH, nu ska jag DÖ lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0