Woah, till och med MEIJER snarkar... JÄTTEHÖGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dude, tja! Kom på en sak jag tänkte skriva men jag kom på att jag kommer ångra mig imorgon. Här bredvid mig ligger Honken och Meijer och snarkar... Men mest Honken. SHIT TAR MIG TYP HUNDRA ÅR ATT SKRIVA... Okej. 

Tänker snart att leta hörlurar... Föratteh... Mina vänner sover och jag vill kolla på något föratteh jag är rastlös.
Eller... Nej, jag orkar inte.

Eh... Honken och Meijer ligger och sover bredvid mig... Honken snarkar... Inte okej... Kommer aldrig att somna...
Okej... Honken andas jättekonstigt... Jag måste verkligen kissa men hon kommer så att ta min plats... hon la precis upp benet på datorskärmen... :(

Hahahah, HONKEN ÄR NÄRGÅNGEN MKEY!

EH, HEJ. DET FINNS INGET IMOPRGON!""" Eller vah?

AAAAAHHHH!!!! HONK SER JÄTTELÄSKIG UT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0