Inget annat än emmaboda!

ÅHHH, nu är jag hemma från BAJSBODA. Det var så sjukt värt att det inte är sant. Även om det samtidigt var jävligt vidrigt, det var skit och allt möjligt äckligt över allt och på vissa delar av området luktade så äckligt att man knappt kunde andas utan att spy. Men det har varit fint... Åh så fint. Jag har träffat så mycket skönt folk, och folk som inte varit lika skönt alls. Haha. 

Jag saknar det redan. Ligger och tänker tillbaka, fnissar lite för mig själv åt alla festliga saker jag gjort. Haha, kan inte påstå att jag är speciellt snäll. Men, vi hade roligt i alla fall. 

Dock blev två av våra tält rånade. Det ena blev uppskuret med kniv medan min kompis låg och sov där i. Hm, inte okej, men ingen skada skedd förutom att tältet blev oanvändbart. 

Lite bilder! Dock har jag ingen lampa på min mobil så kunde inte ta bilder på sådant som hade varit roligast att ha kort på... och jag har fortfarande inte hittat laddaren till min kamera :(










"VI HAR ROLIGT" Ordvitsar från Stockholm Emmabajsa CAMPISS "TA EN RISKAKA OCH HÅLL KÄFTEN" Bullkampen Kasta hett kaffe på en tjej av ren reflex Hippetält Team Sportia i Motala Gömma sig med randoms backstage "... Du satte dig i sås..." Flashmob "MEN JENNIE, DU ÄR JU FAN INTE SOSSE" "FYFAN, VÄND DIG OM, DIN SNOPP ÄR LITEN!!" Festa tills det blir morgon och på morgonen igen "FEGGIE FEGGE PEDDIE PK PG" "RÅÅÅKUL" Majoriteten av alla besökare kissade bakom vårat camp minst fem gånger Äventyr Kung-fu dance Pikachu "BA-NA-NA-S" "TUTTAR OCH FRUKT"


Emmabodafestivalen var för min del oerhört rolig och skulle lätt kunna tänka mig att göra om det, även när jag tänker på hur dåligt jag mådde imorse och hur vidrigt allt egentligen var. Vi levde som svin. Tror att jag har någon form av magsjuka eller någonting, haha, jag kan typ inte äta för att jag får sådan kramp i magen att jag knappt kan andas och blir spyfärdig varje gång jag försöker stoppa i mig något. Inte okej. 

Jag förstår inte hur jag kunde gå hela festivalen utan att duscha eller platta håret, såg verkligen förjävlig ut i slutet, hahah. Luktade inte speciellt gott heller för den delen, men det gjorde ingen... Det var en randombrud som skrek på mig för att jag en kväll luktade gott då jag försökt dölja stanken av alla möjliga substanser som befann sig i mitt hår och min smutsiga kropp genom att spraya en halv flaska deo. 

Bästa koncerten var utan tvekan Crystal Castles, det var sjukt underbart och jag älskade mitt liv så otroligt mycket när jag såg dem. Annars hade jag jävligt roligt på Maskinen, Andreas Grega, Babian, Johnossi (då jag satt mellan scenen och stängslet och sedan hamnade backstage), The very best, Kapten Röd (som sedan gav mig en kram och signerade mitt ciggpack) och många fler band som jag aldrig brydde mig om att lägga märke till vad de hette.


Åhhh... Hade kunnat skriva hur mycket som helst men jag orkar inte riktigt nu! Jag sov knappt någonting alls i natt, la mig vid halv sex, somnade efter sex, vaknade innan nio... Som typ alla andra dagar. Funkar inte när man rör sig konstant hela dagarna, haha. Nu ska jag kolla ifall mor vill kolla film eller någonting med mig, för att jag har ingenting att göra och film själv är inte grejen >:

För att jag är på Emmaboda och skiter i allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0