TRÖTT

Är så trött att jag vill dö lite. Första dagen sög, som förväntat, självklart var vi tvungna att leka någon jävla lek och dra ut på dagen hur länge som helst, jag var som många andra i klasser trött då... hade varken ätit eller sovit på över ett dygn, varför skulle jag vilja leka lekar med min klass då? Orkade ju knappt stå upp. Bläh. Men nu har jag ätit och sovit lite, typ en timme men ah, känns lite bättre.

Vet inte var jag ska tycka om mitt schema... Det är bättre än förra året men verkligen inte roligt, börjar 8.15 mån-tors och det känns som att jag har mer lektioner än alla andra, haha. Aja, fick i alla fall inte ett fem och en halvtimmes håltimme som vissa andra av mina vänner, haha.

Nu ska jag sova lite... Tror jag. För att imorgon ska jag ha tre timmars textkommunikation direkt på morgonen, sedan historia och svenska, allt med mina härliga favoritlärare! Eller nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0