Troett

Uhuhu, har inte kunnat uppdatera för att under tisdagskvällen blev min dator stormad av runt 20 trojanska hästar, datorn förlorade och dog. Förstår inte hur, när eller varför... Men visst. Har inte kunnat starta den i längre än fem minuter förrän nu, speciellt inte kunnat vara inne på internet. Men imorgon ska jag formatera om den (har jag sagt sedan den dog), huehue.

Det har varit jätteskönt att vara utan dator en stund... Eller inte, haha, det har varit hemskt. Jag har seriöst legat och lyssnat på RADION hela nätterna och kollat på TV på kvällarna, dör. En natt efter att sändningstiden på P1 var slut låg jag och lyssnade på havljud i ungefär en halvtimme. Jag dog, det var det tråkigaste jag varit med om... Nästan.

Nej, nu måste jag packa illa kvickt för ska snart hem till Angelica där jag även spenderar natten.
Jag är jättejättejättejättetrött. Avlider. Kommer aldrig orka ha idrott imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0