Theres a chance I'll start to wonder if this was the thing to do.

Shoppade med Angelica igår, det var sannerligen trevligt. På kvällen umgicks vi även lite med Jesper, det var sannerligen också väldigt trevligt. Idag var jag med Jesper i Göteborg igen, vi chillade och åt thaimat, gott efter att inte ätit mat på två dygn. Haha, har ont i magen dock. 

Var nära på att hälla kaffe på en alkis på spårvagnen idag. Jag blev arg för att han ramlade på mig och Jesper så att jag spillde massa kaffe... Blev jättearg, men lyckades kontrollera mig själv. Borde gå i anger management eller någonting... Blev även arg när vi var i en musikaffär och det var en som spelade gitarr utan att han kunde... Saken är ju den att jag är inte speciellt rädd för att uttrycka mina åsikter i sådana situationer, speciellt inte när en person tror att denne är bättre än vad den egentligen är. Haha, någon inte så vacker dag kommer jag att bli mördad.

KVALITÉ! Köpte ju självklart Pocky för att det är så jävla J! Haha, eller nej. Vi hamnade i random-asian-store och det smakar som något jag åt när jag var liten som var jättegott. Känns dock jättebra att ha en ny väska, verkligen och i alla fall lite nya kläder, behövdes verkligen.

TAGGAR HOFFMAESTRO PÅ FREDAG! Samt inflyttningsfest imorgon.
Surt att jag nästan gjort slut på alla mina pengar bara. HEHE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0