SUSPENSE

Jättelång skoldag. Det kändes verkligen som att jag var i skolan i typ en vecka. 
Tänkte träna på Plus efter skolan idag, men det var krångligt så jag sov i en halvtimme istället. 
Sedan kunde jag inte sova mer så jag tänkte ta en snabb dusch, men det kändes för jobbigt så jag la mig i badkaret och bläddrade lite i Monkis tidning som så snällt trillat ner i brevlådan min idag. 

Nu sitter jag i min säng, för pigg för att sova och för trött för att göra någonting. Tar en kaffe och håller käften.

Haha, det har bara gått en skolvecka och jag känner redan hur Negative_b-rud börjar ta över hela mig. Usch, jag vill bara sova... Jättelänge, i flera dygn... Eller nej. Men jag önskar att dygnet hade varit 30 timmar, och att skoldagen inte var längre än nu, utan bara att natten/morgonen var några timmar längre, då hade jag kunnat sova lite längre och hinna med lite mer. Eller att man kunde köpa konserverad tid på burk, det hade jag behövt. För att det enda jag gör under vardagarna när vi har skola är att gå runt och vara trött och stressad. 

För övrigt funderar jag på att göra om bloggdesignen helt och hållet snart. Poos.


Vacker och seriös bild som togs tidigt på morgonen för en vecka sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0