Sjukchey_snart17år

Nu har jag städat mitt rum oavbrutet sedan jag skrev föregående inlägg, det är inte ens färdigstädat än. Men jag orkade verkligen inte mer, har feber och ont lite överallt. Allt efter Emmaboda, men det var så värt det. Verkligen. 

Känns konstigt att jag faktiskt kan GÅ på mitt golv nu, det var ett tag sedan. Aya, det kommer som vanligt hinna bli lika stökigt inom en vecka eller så, fast jag har i alla fall varit duktig och slängt enorma mängder med gammal skit. Duktigt gjort Cassandra! 

Snart ska jag börja göra mig i ordning för att jag ska ut... Trots att jag borde ligga hemma och vila... Fast nej. Kommer nog ändå inte vara ute så länge. Sedan i natt ska jag sova jättelänge och jättemycket och låtsas som att jag inte alls fyller år på måndag. Jag hatar att fylla år. Kommer typ att ligga hemma i min säng hela min födelsedag utan att svara i telefon eller starta datorn. GATT!

Har för övrigt fortfarande inte lyckats äta... Jag är hungrig. 

Maskinen – Kärlek Vid Sista Ögonkastet
Crystal Castles – Crimewave (Crystal Castles vs Health)
Andreas Grega – Rädslan

Lipar nästan när jag hör de låtarna för att jag saknar Emmaboda så mycket. Huehue. Får lite flashbacks från när jag hörde de live.

Kommentarer
Postat av: Honkytonk

Bästa maskinen, lyssnar på den nu. Lyssnar på den igen. Lyssnat på den oavbrutet sen jag kom hem.. typ.

Bästa. Den va pricken över i:et! Älskade Emmaboda..

2010-08-04 @ 01:42:20
URL: http://delelelelikat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0