Seize the day

Har egentligen inte tid till att blogga så får fatta mig kort. 
Hoffmaestro igår var fint bra. Jag, Möller och Agumm kom ganska sent, men vi hamnade allt eftersom längst fram i alla fall, underbart. Eftersom att vi stod allra längst fram när konserten slutade så fick vi ta på alla i bandet också, haha... Förutom den tjocka. Det var alldeles awesome. Våra vänner stod dock mycket längre bak... Kändes lite bra att inte jag gjorde det... Haha! De körde precis samma grej som på Emmaboda bara att de körde lite längre. Haha, men det funkade för mig, det var nog bättre nu i och med att jag hade mycket bättre plats osv. 

Nejmen, det var en fin kväll, hade varit finare om jag inte druckit en halv tequila kvällen innan men jag överlevde. När jag kom hem igår hade jag verkligen ont i hela jävla kroppen så jag la mig ner i soffan och kollade på 2 1/2 Men i flera timmar tills jag till slut somnade där... Men vaknade i min säng. Hur? Vet inte. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0