Rush

Hej! Måste snart till tåget, men fann lite tid för att blogga. Fast att stressblogga blir aldrig bra... Jag har inte bloggat bra alls det senaste. Well, well. Jag fyllde år igår. Nu är jag nästan 18. Gjorde inget speciellt för att jag och alla mina vänner är fortfarande rejält sjuka sedan emmaboda så vi satt typ och kollade på film och hostade. Haha. 

Nu ska jag dra mig mot Göteborg för att chillaxa lite och sedan se Janice Prix där vår vän spelar ikväll. Det är ju första dagen av Göteborgskalaset och jag lär säkert gå fler dagar. Lovat att se Hardcore superstars och Crashdiet med Elin också, haha, får se hur det blir med det...

Bloggar ikväll! Om jag orkar, hihi. Tåget går om 34 minuter och jag ska vara på stationen om 25... Vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig. BYE!


Fin låt som jag inte alls missade på emmaboda :):):):):):)
Rex The Dog – The Knife: Heartbeats (Rex The Dog Remix)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0