ONSDAG

Bilden tillägnar jag till min käre vän Honken! 
Fin camkvalité<3

Så vad har jag gjort idag? Har haft feber hela jävla dagen, igen. 
Varit hos far, chillat lite med mina småsykon, ätit lite grillat, blivit så mätt att jag velat dö, druckit kaffe och öh... Jag vet inte, typ ingenting. Hittade textilpennor, skrev onsdag på en t-shirt som är för kort och jag aldrig kommer att använda i alla fall bara för att jag har tråkigt. 

Vill inte vara sjuk längre! Vill ut. Är jätterastlös. Kan inte träna, inte gå ut, inte ens röra på mig, inte äta, knappt röka, knappt prata och åh... Jag är trött på det här nu.
Fast nu vet jag i alla fall att jag kommer få pengar i födelsedagspresent av min far, känns bra! Då ska jag köpa kläder, åhh... Kläder. Vem följer med till Göteborg och shoppar?! Hoppas Angelica gör det när hon kommer hem, om jag inte hunnit supa upp pengarna innan dess. Hahah, nejmen, det har jag inte. Måste faktiskt ha kläder.
Vet för övrigt fortfarande inte vad jag ska göra på min födelsedag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0