Mys

Det regnar och åskar utav bara helvete. Men jag klagar inte, för att jag orkar inte gå ut ändå. Tänker bara sitta hemma och bli frisk idag. Gillar faktiskt när det regnar när man är inomhus och vet att man inte behöver gå ut förrän det har slutat. I alla fall när man har en balkong som det inte regnar in på. 

Har suttit och räknat matte och lyssnat på fin musik i ett antal timmar, mysigt som fan! Sedan blev jag hungrig och eftersom att jag trodde att min magkatarr gått över gjorde jag mig en stor skål soppa och ett par väldigt små mackor till. Åt halva skålen med soppa och insåg att den inte alls gått över. Jaja, fick i alla fall i mig lite mat men har ont som fan i magen nu. 

Nu ska jag besöka min balkong igen och sedan fortsätta med matten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0