Misantropi

Vad har jag gjort sedan det senaste blogginlägget? INGENTING... Förutom att typ ligga på golvet av tristess, försöka gå upp i brygga för att då sträcka ryggen... Kom fram till att jag ska dygna, varför? För att jag inte orkar vakna för sent och för att jag känner för att sitta på min balkong vid sex och dricka kaffe, men vårat koffeinfria kaffe är slut. 
Tänkte även träna lite snart, det hjälper mig inte heller somna. Såatteh, jag har inte mycket till val (eller jo det har jag, men ändå). Dessutom är det helt otroligt varmt i mitt rum och jag kan inte sova i den extrema värmen. 

För övrigt så har jag lyssnat på all möjlig musik det senaste, verkligen nästan allt... Haha. Kan nästan inte säga att det inte är min stil att lyssna på någonting för att jag lyssnar på allt... Förutom dålig skit, dvs. typ rixfm-musik... Tror jag, har inte lyssnat på rixfm på extremt länge. 

Kollar vilka låtar som spelades senast på rixfm

Nej, jag lyssnar inte på rixfm.

Hahah, jag har så tråkigt att jag verkligen dör lite. 

På riktigt... Kom på nu att om exakt en vecka kommer jag vara hemma hos Angelica och troligtvis ligga och lipa för att skolan börjar dagen därpå. Mår sjukt dåligt när jag tänker på det. Kommer säkert att skolka första dagen, man gör väl aldrig någonting viktigt då i alla fall? Fast nej, tänkte ju vara lite seriös i skolan i år, kan ju inte inleda mitt pluggår genom att skolka första dagen. Eller? ÅHÅHÅ, ångesten som kommer när jag tänker på skolan är inte att leka med. Tänker på allt äckligt folk. Tänker på att det kommer att komma en jävla massa nytt äckligt folk, har aldrig gillat 94or. Gillar inte människor. Alls. Varför började jag på måg? Usch. Okej, jag gillar de människor jag umgås med. Men inte människor överlag... Inte djur heller för den delen... Eller växter... Jag är ganska hatisk av mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0