KOM HEM NU ANGELICA.

Har nu suttit i drygt fyra timmar och glott på tusentals bilder från tidernas begynnelse (då jag fick min första mobilkamera... dvs. typ 2006?) till 2008. Måste säga att jag var väldigt ful en gång i tiden, haha. Sad but true. Men jävlar var smal jag var -07 till mitten av -08. Jävlar. Var verkligen sådär äckligt perfekt smal då, och ändå klagade jag... Ibland förstår jag inte på mig själv.

Kom även på hur mycket jag saknar Angelica, hittade ett par hundra bilder på oss. Skäms ju inte lite, men fick skratta en del i alla fall. Åhhh... Hon kommer hem snart, då ska jag sitta och dricka cola zero på hennes golv och tjata om att vi ska se på spirited away. Samt prata om brutala helt omoraliska saker och annat som jag inte kan prata med någon annan i hela världen om. 


Hon ska tacka mig för att man inte la upp någon av de ännu fulare bilderna... Faktiskt.

Nu har jag hicka och vet inte vad jag ska göra... är hungrig men det känns ovärt att äta nu.

För övrigt så kom jag precis på att 17 måste vara den sämsta åldern, verkligen. Man är inte ens 17, man är bara nästan 18. Man bara går och väntar på att tiden ska gå så att man kan leva lite. Jag uttalar nästan varje dag frasen "Fan att vi inte är 18..." och det har jag nu gjort i ett antal år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0