In the nervous light

En konstig sak hände i natt. Låg och lyssnade på Circle Takes The Square på högsta volym i hörlurar. Efter en liten stund känner jag hur det börjar bli för intensivt, hundratals med flashbacks från när jag lyssnade på musiken för ett tag sedan blandat med bra musik som får mig exalterad. Efter ett yttligare någon låt blev jag frustrerad, ville inte ligga still. Det var bara en obeskrivlig men obehaglig känsla... Nu till det konstigaste, ungefär i mitten av Same Shade As Concrete kände jag att jag knappt kunde andas, som att det tog emot, helt plötsligt så slet jag av hörlurarna och kastade mig ut ur sängen, det hade jag gjort helt omedvetet och var helt chockad när jag satt på golvet och inte hade en aning om vad som hade hänt, anfådd... Aja, kan sammanfatta det som spännande och intressant men samtidigt ganska obehagligt. När jag tänker efter på det så kan det lika gärna ha varit en dröm... Fast eftersom att det står att jag lyssnat på precis de låtarna och hörlurarna ligger på golvet så tror jag inte det.

Somnade i alla fall alldeles för sent och vaknade för en timme sedan, nu ska jag snart börja göra mig i ordning för att åka till Göteborg igen och se kära Kapten Röd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0