Home.


Jag har tråkigt... Haha, jag har kommit fram till att jag tar för mycket cambilder... För att det är typ det jag gör när mitt internet laggar vilket det gör ganska ofta.. Hahaha, har över 50 mappar med cambilder.

Tja. Är så jävla trött att jag nästan svimmar, sov knappt någonting alls i natt. Gick upp vid nio, det var för jävla varmt i mitt rum för att ens kunna andas... Men vågar ju inte öppna fönstret på grund av harkrankar... Till slut öppnade jag ändå... Det kom in en harkrank. Jag har aldrig sett så mycket harkrankar som i år, det är fan sjukt. Varför?! Det är verkligen det vidrigaste djuret i hela världen.

Varit bakfull i stort sett hela dagen, det gick över för några timmar sedan men mår fortfarande ganska dåligt. Förstår inte, har inte varit bakfull på jättelänge, inte såhär i alla fall... Inte sedan efter tisdagsfesten hos Ghet... och det var jävligt länge sedan. Aja, behövde i alla fall inte gå till skolan idag, haha.

Det har varit en tropisk jävla värme idag. Varför just idag? Mådde fett illa. Aja, man kan ju hoppas att det håller sig varmt till skolan börjar i alla fall. 

Ville egentligen klippa mitt hår i natt, men nu är jag så trött att jag känner att det bara skulle bli väldigt jävla fel ifall jag ens försökte nu. Jag har tappat så äckligt jävla mycket hår det senaste att jag får panik, antingen är det min järnbrist, då man kan tappa i stort sett allt hår utan järn i kroppen och för något år sedan hade jag nästan inget järn alls i kroppen, fick tabletter som jag skulle ta fyra om dagen av... Jag har tagit fyra sammanlagt tror jag. Eller så är mitt hår så slitet att det begår självmord, tror faktiskt att det är lite av varje.

Kvällen har i alla fall varit fin, vi har hängt hos Jennie och bara tagit det lugnt... Kände att jag behövde verkligen det då det känns som att jag varit igång en massa nu det senaste och jag orkar inte riktigt, haha, speciellt eftersom att jag inte ens är frisk än.

Oj... Vad långt det blev, ska sluta skriva nu. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0