HEJXDXD

Hej XDXD
Sitter på Angelicas golv med datorn i sängen och hon är också där XDXDXD
Klockan är 01.51! Vaknade inte sent XDXD KUNDE INTE! VAKNADE TYP VID TOLV -.-" LOL epic fail, srsly!
Efter att jag vaknade åt jag en macka och två körsbärstomater och drack ett glas vatten eller två XDXD
Sedan så chillade jag lite framför datorn en stund och kom på att jag måste göra mig i ordning för att jag skulle ju till Angelica!!! Så jag tog en lång dusch och tänkte på att hålla andan så att det inte skulle bli som missödet förra veckan, JAG FICK KALLSUP! XD (Alkoholfritt (Y) ) efter duschen var jag jättestressad och skulle göra mig i ordning! Men då ringde Angelica XDDD och jag blev ännu mer stressad för att hon tog min tid! .____. HON GAV INTE ENS TILLBAKA DEN, HAHAHA(!!!!!!) Sen så gjorde jag mig i ordning jättesnabbt och hittade ingenting att ha på mig, så jag rev ut alla mina kläder på golvet och hoppades på att hitta någonting... Det jag gjorde jag nästan till slut, TÄNK OM JAG HADE GÅTT NAKEN XD Sen så gick jag jättesnabbt till resecentrum och var där typ åtta minuter för tidigt men pratade med Angelica i telefonen samtidigt som jag gick och var där så det var inte så ensamt! XD Sedan kom vi fram till Angelica och efter en stund gick vi till Jätten, jag köpte 2l cola zero och hon köpte en festis... Sen kom vi tillbaka så pratade vi lite och efter en stund så gjorde Angelica hamburgare men det äter inte jag för att jag är ju vegetarian XD LOL sen så kollade vi lite på spirited away och skrattade som vanligt, HAHA LOL... Vi masserade också varandra med tigerbalsam i tio minuter var! HAHa, Lite jobbigt att massera så länge men skönt att bli masserad så länge men det kändes inte så länge när hon masserade för att tiden går snabbt när man har roligt :( Sen så åt hon lite glass och vi pratade ännu mer och läste och skrattade åt lite bloggar. HAHA XD typ folk som skriver som jag gör nu. Sedan så har vi inte gjort något speciellt mer utan mest suttit och pratat och skrattat lite, XD JÄTTEROLIGT! LOL :D

Nu ska jag berätta om någonting läskigt som hände förut! Angelica ba: Såg du det där?! Jag ba: NEJ! Hon ba: Öhh, okej. Jag ba: VAR DET EN HARKRANK?! :O Angelica ba flinade. Jag fick ba panik och sprang in på toan(jättesnabbt och låste), då passade jag på att kissa och sedan ropade jag och frågade om hon dödat än, hon sa nej. Då sa jag, ÄR DEN I KÖKET?! För att jag hörde att hon var där. Hon sa nej, så jag sprang jättesnabbt dit och stannade där tills hon hade dödat den. LÄSKIGT VA?! Om det det hade varit en skräck film så hade det varit en riktig kioskvältare eller vad tror ni?! :O

Förut pratade vi lite om tjocka människor, Angelica tycker nästan samma sak som mig om dessa äckel det tycker jag är jättebra för att då har jag någon att dela mina åsikter med :D:D:D EPIC!!! 


Jag och Angelica när vi var på fest :PPP
(eller kanske innan spexfotot i nian...)

(Haha, nej, jag tror faktiskt inte att det är min grej att skriva på det här sättet... Den tiden är nog förbi. För övrigt så är det ganska underhållande i övrigt med folk som skriver exakt vad de har gjort och när.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0