Hääehäee

"Jag bryr mig inte Cassandra, det är din inre skönhet jag vill åt"
Man får höra så fina saker av sin mentor när man har text, eller nej. Hahaha. Ibland orkar jag helt enkelt inte med saker och ting. Desstom får man höra ordet "cool" i en lite för stor utsträckning.

Jag vill bara att den här dagen ska ta slut nu, i alla fall skoldagen. Vet inte ens vad vi gör för tillfället. Vi ska bestämma en person vi ska intervjua och skriva personporträtt om... Meneh, jag kommer inte fram till någonting och det verkar inte så många andra heller. Så jag vet faktiskt inte vad vi gör.

Jag behöver pengar, vet inte riktigt hur jag ska få det bara... Funderar på att sälja lite saker jag har... Fast jag har vad jag vet inte någonting att sälja, jag får väl sälja mig själv... Eller nej, haha det känns lite väl... Jag vill vara en sådan som får betalt för att typ gå på fester, det skulle ju verkligen vara det bästa. Det får ju kändisar... Men jag vill inte vara känd, jag vill bara få betalt för att gå på fester, skulle inte det vara det bästa yrket någonsin? Lite drygt när man blir äldre dock och man inte riktigt passar in, så sitter man där en dag, gammal och äcklig... Utan karriär eller jobb.

Kanske ska starta en jättetråkig blogg och tjäna pengar på den, lägga upp lite bilder på kläder, låtsas att de är mina och få folk att se upp till mig istället för att ha den här som jag enbart har för min egen skull. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0