Good enough?

Jag är mätt, alldeles för mätt... Så mätt att jag knappt kan andas faktiskt. Fast det sista kan bero lite på att förkyldningen vägrar att sluta försöka täppa till mina luftvägar helt. 

Snart ska jag äta tårta, fast jag vill inte egentligen... För att jag är så mätt. Men jaja. Jag fyller ju år imorgon, och därför firar jag detta hemma hos min far idag, så att jag kan fira det hos mor imorgon. Egentligen hatar jag att fira. På min födelsedagsmiddag här så satt jag osminkad i kläderna jag sovit i, med morgonfrillen och låtsades som att det bara var en vanlig lunch. 

Efter tårtan ska jag ner till stan och fika med mina kära vänner, eller ja, dricka kaffe, för att jag kommer knappast att orka fika mer idag efter tårtan. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0