GINGER

Haha, meningen var att vi skulle ha Harry Potter-maraton hemma hos Judit, men så blev det inte riktigt. Vi kollade inte på en enda film faktiskt. Vi spelade spel, gitarr, åt chips, lekte mörkgömme (lågstadienostalgi på hög grad!) och hade allmänt roligt istället. Höhö, har haft fetingfeber hela kvällen, inte så jävla roligt faktiskt, orkar typ ingenting. Till sist hamnade vi i alla fall på fest, var där i typ två timmar eller något, chillade lite och sedan drog jag hem och nu är jag här. Gött!

Btw, jag vet inte varför. Men ämnet gingers har kommit upp hur mycket som helst idag. Jag till och med drömde om gingers... Jag drömde att jag var på väg hem till Angelica och på vägen träffade jag alla gingers jag mött i mitt liv typ. Hahaha. Konstigt. 

Nu måste jag kissa och koppla i datorladdaren. Tjo-flöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0