Fresh

Uhhh, jag mår extremt dåligt. Men snart ska jag iväg till Vänersborgsfestivalen för att se några band, höhö. Egentligen orkar jag inte, men eftersom att jag inte heller orkar sitta hemma så drar jag i alla fall. 

Har legat med feber och kallsvettats hela natten, kan knappt svälja så ont jag har i halsen men whatever. 
Kommer säkert att dra hem tidigare ikväll, men ah. Spelar ingen roll för mig egentligen eftersom att det inte direkt finns något band där jag verkligen vill se utan mest drar dit för tidsfördriv. 

Är det bara jag som tycker att tiden går så jävla snabbt nu för tiden? Ärligt. Kommer ihåg sommaren för två år sedan som att den precis har hänt. I och för sig minns jag nästan ingenting från sommaren -07 förutom vissa specifika saker... Men ändå!

Esh, nu ska jag dricka upp kaffet, köpa mentolcigg och halstabletter, därefter dra och smitta ner alla mina friska vänner! OZM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0