För han var bäst, försök att överträffa det.

Såhär roligt har jag haft... Känner mig ovanligt energisk med tanke på det inte allt för perfekta skicket jag befinner mig i. Har roat mig med att kunna befinna mig på andra ställen än i sängen i mitt rum, nu när jag har lite mer plats menar jag. Hahah, nu kan jag vara jävligt cool, sitta och dricka kaffe medan man kollar ut genom fönstret är fint. Eller varför inte bara ligga lite på golvet en stund? Hahah. 




Bilderna är ett starkt bevis på hur sjukt tråkigt jag haft den senaste timmen. Snart ska jag ut, tror jag. Hahah, om jag orkar. Fast det gör jag. Kan inte springa runt i lägenheten hela dagen. Förstår inte hur jag orkar... Men, men. Jag är ju trots allt Svetlana! Jag klarar allt. Bara att jag blir utmattad när jag inte äter eller sover... Får hälla i mig en måltidsersättning innan jag drar och stå ut med en outhärdlig kramp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0