Chokladpudding och Harry Potter



Min dag typ. Har legat i sängen hela jävla dagen, förutom när jag kollade på Harry Potter med Mamma förut :3

Jobbig känsla när man är rastlös men samtidigt verkligen inte orkar eller kan göra någonting. Imorgon ska jag i alla fall försöka ta mig ut lite... Kanske. Beror på hur jag mår. 

Har lite ångest över att jag ätit chips och chokladpudding. Tänker bara på när jag drömde att vi fick chokladpudding till lunch i skolan med kladdkaka och glasyr till efterrätt. Jag satt mitt i matsalen och bara hällde i mig allt, åt hur jävla mycket som helst och jag slutade aldrig, alla kollade på mig som att var dum i huvudet och jag blev fetare för varje tugga... Men jag vaknade och var så äcklad av mig själv att jag ville spy. 
Så just chokladpudding var inte så jävla kul att äta.

Något som är väldigt frustrerande med att vara sjuk är att inte kunna träna... Alls. Uh. Ska träna extra mycket när jag blir frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0