Chillar med feberN!

Uh, jag hatar att vara sjuk. Jag har inte varit såhär sjuk på länge, det är fan pinsamt att gå runt och låta som en crackhora.

Anyway, idag har jag bara chillat. Var i stan och umgicks med mina härliga kamrater ett tag. Sedan kom jag hem och mådde så dåligt att jag ville avlida lite, men gick sedan ut igen och mötte Christoffer och Helena för att röka lite typ, kom hem för typ en halvtimme sedan, det var dumt... För att det var kallt ute och nu är jag jättedöd. Skulle gått och lagt mig när jag var trött istället, nu kommer jag ju inte kunna somna.

Jag vill sova... och äta... Usch, kan inte sova för att jag är hungrig och kan inte äta för att jag får ont. Jobbigt läge här! Men näeh, om man skulle ta och chilla lite med sin feber!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0