"Ajm sorry, aj häv thä lingånbärrywiik"

Åh. Jag har saknat att kunna blogga när fan jag vill. Skulle egentligen formatera om datorn i onsdags... Men så blev det inte, utan gjorde det först nu i natt. Har inte orkat eller haft tid innan... Typ. Kändes väldigt jobbigt att stoppa in en cd i datorn och vänta lite... Verkligen. 

Har i alla fall lyckats spara lite filer, hoppas bara på att de inte är smittade av en massa virusskit eftersom att jag vet att hur jävla många filer som helst var smittade, bland annat systemfilerna. 

Jag är så JÄVLA trött på vårat svenska JÄVLA HORVÄDER. Det har regnat minst en gång varje dag den senaste månaden, de senaste dagarna har det regnat så mycket att jag velat dö lite grand. Eller vah. Men ja, det har regnat, och varit kallt. Kvällarna och nätterna är nästan lika kalla som på vintern nu och ÅH. Jag har inte ens kläder till det här jävla vädret. Shit bitch! Rage. 

Nej, nu ska jag installera, spotify och alla andra nödvändiga program... För övrigt älskar jag att ha Windows 7, ville spy lite på Vista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0