You're pretty good looking

Jag kan ju inte påstå att jag inte är bakfull. Haha, jävla vodka. Så jävla bra är jag som dricker dagen innan jag måste hålla på och rensa hela jävla rummet på ALLT för att eidar kommer och tapetserar imorgon. Fast näh. 
Haha, mamma är jättearg på mig nu för att jag super så ofta. Fast en gång i veckan är ju inte ofta? Eller? Okej, kanske var lite mer på lovet... Meneh. Nu har jag inga som helst pengar kvar heller och vettefan hur jag ska köpa cigg. Att dricka igår var nog inte det smartaste för att vara ärlig. Hahaha.
En sak som är jättekonstig är att ända sedan jag solade lite smått har jag bara fortsatt bli brunare utan att jag solat något mer. Hahaha, det är verkligen jättekonstigt. Jag börjar bli neger. Jag kanske gör en Michael Jackson fast tvärtom... : (

Men nu känner jag såhär, att jag måste duscha dirr!


http://www.formspring.me/epicwinner - Ask me anything, svarar på allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0