Venom

Kom nyss hem ifrån Jännie, vi kollade film och chillade samt planerade lite inför helgens festligheter. Great!

Gillar även att en tjej i min klass har kallat mig och mina kompisar för "töntgänget" på sin blogg, speciellt när hon inte är den ballaste eller mest omtyckta människa man kan hitta. Hihi. Sedan när jag anonymt kommenterade hennes blogg bad hon om en konfrontation irl i ett nytt inlägg, vilket hon gärna kan få från mig i skolan om det är det hon vill ha, men sedan när jag avslöjade min identitet så har hon inte sagt ett ord. Efter en statusuppdatering ifrån vännen min på fejjan så dolde hon sin logg ifrån oss alla och nu har hon antingen tagit bort sin blogg eller IP-blockat mig. Wow, verkar verkligen som att hon vill att jag ska konfrontera henne när hon gör det omöjligt för mig att kontakta henne och inte har svarat när någon skrivit. Inte för att jag vill bli omtyckt av henne, snarare tvärtom. Men jag gillar verkligen hur hon, och folk i allmänhet inte står för de dem säger.
Människor alltså<3

Imorgon måste jag köpa nya skor och träffa Jesper! Fest skulle också vara trevligt fast jag börjar bli sjuk så kanske bör ta det lugnt så att jag klarar lördag och söndag. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0