Boom - boom - boom - boom

Om du hamnade på en öde ö, men fick med dig en cd-skiva, vilken cd-skiva skulle du då vilja att det var?
Vilken superkraft skulle du helst vilja ha?
Du och en till person överlever jordens undergång, vem är den andra personen?
Om du bara hade 24 timmar kvar att leva, vad skulle du då göra?
Om du kunde mörda en person utan att åka fast, vem skulle du då mörda?
Om du kunde få en person att bli evigt förälskad i dig, vem skulle du välja?
Om du fick utrota en hel djurart, vilken skulle du välja?
SKULLE DU HELST
Leva förevigt och fortsätta åldras eller dö ung
Kvävas eller drunkna
Brinna ihjäl eller frysa ihjäl
Inte ha några fingrar eller inte ha några ögonlock
Vara blind eller döv
Leva i konstant rädsla eller konstant smärta
Äta ruttna ägg eller rått kött?
Dricka kokande vatten eller kallt blod?
FÖR FEM MILJONER KRONOR, SKULLE DU...
Mörda någon du inte kände?
Kasta dig själv från en hög höjd?
Sätta eld på dig själv?
Döda ett djur?
Skaffa barn?
Aldrig mera tala?
Aldrig mer få träffa dina vänner?
Om du hamnade på en öde ö, men fick med dig en cd-skiva, vilken cd-skiva skulle du då vilja att det var?
En bränd blandskiva, eller UROBOROS.
Vilken superkraft skulle du helst vilja ha?
Jag skulle vilja kunna teleportera mig, det hade varit det ultimata.

Du och en till person överlever jordens undergång, vem är den andra personen?
Någon med bra spermier.

Om du bara hade 24 timmar kvar att leva, vad skulle du då göra?
Först berätta lite saker för folk, sedan ta livet av mig.

Om du kunde mörda en person utan att åka fast, vem skulle du då mörda?
Vet inte, kanske Lady Gaga innan hon gör fler låtar som spelas i kafeterian 24/7, fast hon skulle få så mycket publicitet att de skulle spelas ännu mer... Men ändå.

Om du kunde få en person att bli evigt förälskad i dig, vem skulle du välja?
Vill inte att någon ska vara evigt förälskad i mig, fan vad jobbigt. Men någon rik snubbe i så fall.

Om du fick utrota en hel djurart, vilken skulle du välja?
Harkrankarna, lätt, utan tvekan.
SKULLE DU HELST
Leva förevigt och fortsätta åldras eller dö ung
lol, ska man åldras förevigt? Snygg man kommer vara sedan... Nej, jag skulle men dö ung, utan tvekan. Det är nog inte speciellt roligt att leva när man är gammal.
Kvävas eller drunkna
Jobbig fråga... Kvävas tror jag.
Brinna ihjäl eller frysa ihjäl
Frysa ihjäl, man tappar känseln snabbare.
Inte ha några fingrar eller inte ha några ögonlock
Hahaha, fyfan vad fult att inte ha ögonlock. Känns som att ögonen skulle ramla ur, men tar det i alla fall. 

Vara blind eller döv
Har funderat på den frågan innan, tror jag skulle ta blind i och med att jag verkligen avskyr tystnad och har väldigt svårt att tänka mig ett liv utan musik.

Leva i konstant rädsla eller konstant smärta
Konstant smärta.

Äta ruttna ägg eller rått kött?
Bara tanken får mig att vilja spy.

Dricka kokande vatten eller kallt blod?
Beror på vems blod och i vilken mängd. Ifall det var i liten mängd och mitt eget blod skulle jag välja det, annars kokande vatten.
FÖR FEM MILJONER KRONOR, SKULLE DU...
Mörda någon du inte kände? Antagligen inte, beror på situationen. Kanske ifall personen gjort något riktigt fittigt.
Kasta dig själv från en hög höjd? Vah? Nej. Vad har jag för nytta av pengarna ifall jag kanske blir paralyserad från nacken och neråt?
Sätta eld på dig själv?
Ehm, beror på hur.
Döda ett djur?
Ja.

Skaffa barn?
Kanske, man kan ju adoptera bort dem.

Aldrig mera tala?
Vafan, nej.

Aldrig mer få träffa dina vänner?
Tvivlar på det.

Snart blire fääzzt! Jag sitter och lyssnar på en massa skit jag lyssnade på när jag var liten och peppar, dock är jag inte så pepp inför dagens fest utan det är mer inför imorgon känner jag, hahah. Men jag är glad, hähäh.
Dock klippte jag min lugg IGEN nyss, kan ju inte påstå att den är speciellt jämn, hahahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0