Follow the future.

Halloj. Har legat i sängen hela jävla dagen med feber och grejer. Är äckligt sjuk nu och det är något jag egentligen verkligen inte orkar vara. Så otroligt skönt att jag har studiedag imorgon. Dock kommer det vara en gubbe som tapetserar vårt vardagsrum här. Haha, kul att vara ensam här med honom. Kommer säkert att väcka mig jättetidigt. 

Men jag är glad även om allt egentligen skitit sig atm. För att jag har laddat ner en massa skön musik, bland annat några låtar med -OZ- som jag velat ha jättelänge och lite DELUHI. Hihi. Myser som fan, frågan är varför du inte är här? Haha, eller vah? 

Btw, varför har så mycket fler folk besökt min blogg under de senaste dagarna? Varför har jag inte en enda aning om vem som läser? Jobbigt läge alltså, haha. Ni borde bli bättre kommentera... Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0