Saker som aldrig hänt

Mweh. Skoldagen sög kuk, haha. För mycket lektioner, för lite sol, för mycket snack om fel saker, jag blev arg, irriterad och besviken plus att absolut ingenting bra hände. Förutom att jag fick reda på att jag fått MVG på mattetentan. Men annars kan jag inte påstå att det var jätteroligt. Älskar människor som inte kan hålla käften, älskar lärare på skolan, älskar lektionerna och jag älskar verkligen att vara i skolan. Fast nej. Hade även feber de sista två lektionerna och under lunchen som faktiskt gick över ungefär när jag slutade.

Efter skolan drog i alla fall jag och Jesper iväg till Göteborg för att köpa solglasögon och han skulle även köpa skor, det slutade med att han inte köpte några solglasögon eller skor utan en jacka istället. Haha. Jag hittade inga solglasögon som såg bra ut så jag bara köpte ett par en kort stund innan tåget hem gick. Värt. Köpte även den bästa glassen ever innan jag gick på tåget. Ärligt. Jag tror aldrig jag njutit så mycket av en glass, HAHA, skulle fan kunna leva på glass... Glass och daim... och cola zero. Tjock<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0