Suck me - Destroy

Hallåers, natten är sådär lagom halvung och jag är rastlös som fan. Har så äckligt tråkigt att jag vet inte vad jag gör. Att sova nu är inget riktigt alternativ då jag idag vaknade alldeles för sent och sov lite för länge, sex timmar, för att kunna somna nu. Hehe. Så jag får väl... Vet faktiskt inte. Men jävligt sysslolös är jag, speciellt då alla roliga är offline och jag inte har speciellt många nummer. Kul, dock sover de flesta ändå... Hehehe. 

Jag har lyssnat på Dir En Grey – Reiketsu Nariseba över hundra gånger i rad nu utan att riktigt veta varför, förutom att den är bra då. Tänkte att ni behövde veta det... Den är grym, lyssna på den. Dock lyssnar jag själv inte genom spotify för att jag får rage när jag hör reklamen, men skitbra när man ska länka. Haha. 
Åh, jag har så tråkigt atm att jag skriver om massa random ointressanta saker.
Jag ligger på min arm och den har somnat, inte okej. 

Idag har jag varit sjuk och mått illa hela dagen på ett ungefär, det enda jag fått i mig som min mage gått med på att behålla är en kexchoklad. Usch, hoppas fan verkligen att jag mår bättre när jag vaknar imorgon annars vet jag inte vad jag gör. Dock tror jag ändå inte att jag har något att göra imorgon då i stort sett alla värda är ganska upptagna... Hehe, men det löser sig nog, det brukar det göra.
Nu börjar jag bli lite väl random så istället för att skriva här tänkte jag se på How I met your mother, haha, jag kollar enbart för att Barney är så awesome, resten av serien är egentligen inte speciellt rolig, men Barney<3
Ayayayayaya, BYE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0