Som en ängel... utan vingar... bakom ryggen.

Hahaha, någonting gick snett igår. Först gick jag runt aslänge och var sådär lagom halvfull, sedan från ingenstans kom TEH fylla. Sedan vaknade jag hemma imorse, HAHA, tydligen hade pappa hämtat mig. Mor är arg nu, för, haha, det var ett bra tag sedan hon först konstaterade att jag dricker för ofta, och efter det har jag druckit minst en gång i veckan. Jag känner att... Jag får ta det lite lugnt ett tag alltså. Hahah. 
Haha, det var så jävla gött när jag vaknade imorse, jag vaknade och var fortfarande full, så gick jag och bråkade med mamma, hade de smartaste argumenten i världen, fast nej, sedan rökte jag samtidigt som jag duschade och efter det somnade jag i badkaret. Hahaha, episk morgon. Nu ligger jag här med feber och lyssnar på Pontiak. Värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0